17 Září 2012

Lancia na mezinárodním autosalonu v Paříži 2012

 

Lancia se na autosalon v Paříži vrací s expozicí plnou šarmu a elegance, která evokuje svět filmu. Tato oblast byla značkou Lancia vždy velmi oblíbená a spolu s módou je hluboce zakořeněná v její DNA. Vozy značky Lancia budou nespornými hvězdami, elegantními divami reprezentujícími automobilového výrobce, který uvádí na evropský trh vozidla už přes jedno století.

 

Automobily Lancia jsou exkluzivní produkty schopné okouzlit i ty nejnáročnější zákazníky. Právě pro ně sestavila Lancia jednu z nerozsáhlejších modelových řad na mezinárodní automobilové scéně. Ta začíná segmentem B (Ypsilon), pokračuje střední třídou (Delta), vlajkovou lodí (Thema) a končí velkým MPV (Voyager) a úžasným kabrioletem třídy D (Flavia).

 

Hvězdou expozice bude právě čtyřmístná Lancia Flavia, která je ztělesněním potěšení z jízdy ve voze s odkrytou střechou. Lancia Flavia vybavená brilantním zážehovým motorem 2.4 l 170 k a šestistupňovou automatickou převodovkou představuje zajímavou alternativu pro zákazníky, kteří touží po výhodách vozidla s karoserií kupé, ale současně se nechtějí vzdát ani jedinečného zážitku z jízdy s nebem nad hlavou.

 

Tato hvězda mnoha proslulých autosalonů loňského roku byla v roce 2012 také patronkou nejdůležitějších italských filmových festivalů - 58. festivalu Taormina Film Fest a 69. festivalu v Benátkách. Obě tato města, jež jsou po celém světě známá svou scenérií a architekturou, jsou domovem dvou významných filmových festivalů. Festivalů s magickou atmosférou a krystalizujícím nádechem let dolce vita. Lancia Flavia je dokonalým vyjádřením italského způsobu života a krásy italského životního stylu založeného na chuti, fantazii, stylu a vytříbeném vkusu. Lancia Flavia s pohonem předních kol poskytuje ve srovnání s konkurenčními modely skutečně nezaměnitelný požitek z jízdy. Skvěle obstojí při každodenní dopravě v hustém městském provozu, cestě do práce i víkendových výletech po okolí. 

 

 

V expozici bude k vidění i vrcholná verze Executive vlajkové lodě Lancia Thema vybavená výkonným motorem 3.0L V6 MultiJet 239 k a pětistupňovou automatickou převodovkou. První globální vlajková loď představená na konci loňského roku kombinuje zkušenosti a schopnosti Chrysleru s luxusem kůží čalouněného interiéru Poltrona Frau®, tichostí velkých Lancií a citem pro detail, které dokonale demonstrují špičkový italský design. 

 

Na výstavním mole v Paříži se předvede i nová Lancia Ypsilon. Veřejnost bude moci obdivovat hned tři modely, které dokonale reprezentují velikost a pestrost této řady: Gold 1.3 MultiJet 95 k, Platinum 0.9 TwinAir 85 k s automatizovanou převodovkou a 1.2 69 k Black&Red.

 

Vedle módní městské Lancie bude k vidění i Lancia Voyager Platinum poháněná vznětovým přeplňovaným motorem 2.8L 163 k Euro5, která je měřítkem segmentu velkých MPV a dokonalým vyjádřením koncepce prostoru kombinovaného s nezaměnitelným zážitkem z cestování. Expozici bude uzavírat Lancia Delta Gold 1.6 MultiJet 120 k Selectronic Euro 5, kompaktní vlajková loď, která nabízí exkluzivitu a prostornost interiéru typické pro vyšší segmenty, avšak v pouze čtyři a půl metru dlouhém balení.

 

Všechny produkty v expozici dokonale vyjadřují hodnoty sdílené značkami Lancia a Chrysler, které se nyní staly jednou identitou založenou na stejné touze vyniknout i v budoucnosti a hodnotách vrytých v jejích stoletých dějinách, designu a inovacích. Je to právě téma dvojí osobnosti, které obklopuje celou expozici. Expozici, která vdechuje život vlnícím se expresivním křivkám, a jejíž hlavním výrazovým prvkem jsou černá a bílá barva jako i technologie a elegance.

 

Na obrazovkách v expozici bude probíhat i reklamní kampaň Lancie, komunikační projekt navržený famózním italským režisérem Gabrielem Muccinem. Muccino režíroval sérii televizních reklam různých modelů Lancia a také krátký umělecký film She was here. Ten nedávno představil na 69. filmovém festivalu v Benátkách, jehož byla Lancia hlavním sponzorem a již sedmý rok po sobě pro něj zajistila i oficiální vozidla, tentokrát v podobě modelů Thema a Flavia. Vůbec poprvé dovezl k červenému koberci v Lido celebrity a filmové hvězdy kabriolet. Krátký umělecký film představoval poslední dílek celého projektu, který kromě televizních reklam zahrnoval i internetové prezentace a velkou tiskovou a outdoorovou kampaň.

 

 

A nakonec, prostřednictvím prospektů a informačních materiálů se návštěvníkům představí také produkty FGA Capital, joint venture projektu společností Fiat Group Automobiles a Crédit Agricole zaměřeného na automobilový trh. Finanční společnost působí na všech hlavních evropských trzích (ve Francii prostřednictvím FC France) s posláním podpořit prodeje všech značek Fiat Group Automobiles prostřednictvím inovativních finančních produktů a služeb určených pro dealerskou síť, zákazníky a společnosti.

 

poslední videa

pokroČilé vyhledávání

Hledat...

Od
Komu
Hledat

Související obrázky


Priložené soubory